Prezentare interesanta a doua masini: Isuzu D-max si Volkswagen Amarok

Despre Isuzu D-Max:

Autovehicolul ãsta a fost gândit în primul rând funcţional, mai apoi capabil din cale afara, garnisit cu ceva confort, iar desenul maşinii a fost realizat dupã ce toate celelalte au fost îndeplinite. Nu are sens sa vã descriu linii şi forme, orice pick-up e un afront adus artei. Totuşi, în segmentul din care face parte, japonezul aratã binişor. Dacã te ţine buzunarul sã acoperi bena cu un “înveliş metalic”, sã-i adaugi ceva bare şi praguri de aluminiu, precum şi vreo câteva lumini de drum, vei obţine o brutã arãtoasã, extrem de impunãtoare.

Dimensiunile sunt… enorme pentru o maşinã ce se poate conduce cu un carnet categoria B: o lungime de 5,3 metri, o lãţime de 1,85 respectiv o înãlţime de 1,7 metri sunt de rangul unui Goliat printre micile maşini de oraş. Bineînţeles, garda la sol de 225 milimetri sau unghiurile de atac şi degajare cele mai mari din clasã îţi vor permite nu numai sã înspãimânţi ceilalţi participanţi la trafic, ci de asemeni, sã pleci la drum cu gândul de a cuceri orice vârf muntos din România. Pe bune, în maşina asta eşti invincibil.

Modelul cel mai des intalnit este cel cu motor de 2,5 litri turbo diesel cu tracţiune integralã nepermanentã şi cutie manualã cu 6 trepte în echiparea de top. Treaba e cã… mari permutãri pe aceastã temã nu existã: motorul este unul singur, cutia poate fi manualã sau automatã, cabina poate fi dublã sau simplã, iar nivelurile de dotare sunt dou­­­ã, fãrã opţionale disponibile. Pot spune deci cã am beneficiat de tot ce era mai bun.

Propulsorul este o bestie agriculturalã de 2,5 litri în 4 cilindri biturbo ce dezvoltã doar 163 de cai putere şi un cuplu de 400 Nm. Dar, cuplul este prezent încã de la turaţii foarte mici, iar cutia este etajat­­ã suficient de scurt încât sã ajungi la 100 km/h impresionant de repede. 

Isuzu Dmax interior

Despre Amarok:
Așa cum te-ai aștepta de la un Volkswagen , are un interior bine construit , care este foarte spatios . Sarcina utila a benei este foarte mare și este motivul principal pentru care Amarok face apel la toată lumea de la constructori si familii. 
Este disponibil cu motoare diesel de 2.0 litri , care oferă puterea de efort care aveți nevoie , dacătransportati încărcături grele , deși nu se poate compara economia de combustibil a celor mai recente motoare diesel care le veți găsi în SUV-uri moderne , în special datorită dimensiunii și greutății autovehiculului .Nu este deosebit de rapid , ceea ce înseamnă daca vreti sadepășiti va avea o anumită cantitate de anticipare dacă alegeți varianta de 138bhp de 2.0 litri TDI . Cu acest motor , 0-100 km/h va lua 13.5 secunde . Mult mai receptiv este motorul 178bhp BiTDI twin- turbo . Du-te pentru acest motor șiAmarok va administra un timp mult mai respectabil 0-100 km/h de 11 secunde plate .

Toate modelele Amarok vin cu o varietate de echipari . Gama începe cu bază Startline , trecând prin Trendline și gama Highline .
Masina standard este destul de bază , insa vine cu control al climei și geamuri electrice față și spate .
IN cazul la Trendline veți obține jante mai mari de aliaj de 17 inch , detalii cromate și un computer de bord.
Highline oferă un pic mai mult lux, are scaune față încălzite și tapițerie din piele , plus un tablou de bord mai elegant. Cromul înconjoară orificiile de ventilație și un comutator de lumină . Exteriorul are elemente de crom si aparatori de bara in fata masinii.

Vw Amarok Interior

Comentarii

Adaugă comentariu nou

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.

Producatori

Despre noi

Pe site-ul Pick-Up.ro găseşti hardtop, închidere de benă (fullbox), capitonaj de benă, reflectoare, troliu warn, bare de inox (bullbar, rollbar, prag lateral, bară spate, bullbar off-road), de asemenea multe alte accesorii de pick-up (Amarok, Hilux, Ranger, L200, D-max) şi SUV, cum ar fi: plug de zăpadă, sărăriţă, cort de expediţie montabil pe maşină, anvelope off-road, scuturi, sisteme de suspensie, chingi şi cârlige.
×