Solicită ofertă

Garanție și returnare

Produsele Pick-Up.Ro sunt destinate exclusiv folosirii pe terenuri accidentate (off-road). Responsabilitatea pentru eventualele accidente sau daune cauzate de folosirea incorectă și în împrejurări neadecvate revine în totalitate utilizatorului!

GARANȚIE EXTINSĂ   

Doriți să vă extindeți garanția produsului achiziționat marca Pick-Up.ro cu 1 an? Nimic mai simplu! Vă rugăm să citiți cu atenție cele de mai jos și în doar câteva minute puteți beneficia de acest serviciu!

Atenție! Garanția extinsă se acordă utilizatorilor finali ai produselor prin simpla completare a formularului regăsit pe site-ul nostru, puțin mai jos (cu toate datele solicitate complete). Produsele trebuie să fie achiziționate în decursul ultimelor 40 zile de la societatea Pick-Up SRL sau de la un dealer autorizat! Categoriile de produse care se încadrează la acest serviciu sunt: Hardtop-urile - modelele GSE, CME, GWE, CME-W. Închiderile de benă modelele: SCR Sport Cover, Top Star II, Easy45II.

Vă rugăm să completați datele solicitate mai jos în formular, după care să îl trimiteți prin email la adresa info@pick-up.ro sau la numărul de fax 0265-210564, pentru a beneficia de 1 an de extra-garanție:

Formular de extra-garanție:

Formular ExtraGarantie

Dacă întâmpinați probleme în a descărca formularul (se poate face foarte ușor cu click dreapta>copy>paste în word de exemplu) sau vă este dificil să găsiți toate datele solicitate în acest formular, vă rugăm să ne contactați și noi vă vom ajuta cu tot ceea ce este necesar pentru a vă putea bucura de această opțiune.

 

GARANȚIE

S.C. Pick Up S.R.L., acordă garanție pentru toate gamele de produse distribuite după cum urmează, cu condiția ca produsul în garanție să aibă lipită pe ea matricea Pick Up!

 

1. Produsele pick-up.ro, sunt testate amănunțit în toate fazele de producție. Aceasta reprezintă garanția că toate produsele pick-up.ro sunt lipsite de orice fel de neajunsuri sau probleme datorită materialului folosit precum și fabricației. În condiții de utilizare normală, producătorul acordă pentru produse o perioadă de garanție de un an, ce poate să fie solicitată de la SC. Pick Up SRL., precum și de la rețelele de service autorizate de SC. Pick Up SRL. Pentru produsul înlocuit, asigurăm încă un an de garanție.

Garanția nu cuprinde: spargerea, fisurarea sau zgârierea geamurilor, răsucirea, deformarea, ruginirea precum și zgârierea telescoapelor după montare. Produsele pick-up.ro, alături de tapițeriile pentru benă furnizate de SC. Pick Up SRL., asigură impermeabilitate maximă. În cazul reparațiilor în garanție, cheltuielile de transport până la service-ul autorizat cel mai apropiat sunt suportate de client. În cazul folosirii pe terenuri accidentate trebuie avut în vedere că șuruburile de fixare să fie verificate și la nevoie strânse periodic.

2. Pentru capitonajul de benă asiguram garanție pe viață în condiții de utilizare normală. În cazul în care în platoul mașinii apar stricăciuni și din această cauză capitonajul din benă va fi deteriorat, produsul (capitonajul) își pierde garanția.

3. Produsele Pick-Up.Ro, WARN sunt fabricate pe baza experiențelor acumulate și sunt testate mai multe luni pentru a asigura buna lor funcționare. Pentru materia primă folosită precum și manopera, producătorul acordă garanție un an care poate să fie solicitată de la SC. Pick Up SRL. sau de service-rile autorizate de acesta, dacă se dovedește că produsele defecte au fost folosite conform descrierii tehnice în condiții de utilizare normală.

4. Pentru reflectoarele din gama Pick-Up.Ro, IPF, Vision-X se acordă o garanție de un an, în condiții de utilizare normală, pentru materia primă folosită și pentru manoperă.

Garanția nu cuprinde: spargerea, fisurarea sau zgârierea lentilelor precum și a carcaselor lămpii cauzate de pietre sau alte obiecte și care au fost cauzate după montarea lămpii pe mașină.

5. Pentru cârligele de remorcare termenul de garanție este de 18 luni de la data vânzării, dar nu mai mult de 24 luni de la data fabricării. Garanția nu se referă la elementele supuse frecării, ci la eventualele defecte de fabricație.

În cazul reparațiilor în garanție, cheltuielile de transport până la service-ul autorizat cel mai apropiat sunt suportate de client.

Produsele cumpărate îli pierd garanția în cazul în care sunt montate de service-uri neautorizate, neaparținând rețelei de service autorizate de SC. Pick Up SRL., sau dacă au fost utilizate în mod necorespunzător.

Totodată condițiile de garanție exclud daunele suferite în urma focului, a calamităților naturale care au ca urmare distrugerea totală sau parțială a produsului.

30 zile drept de retur   

Banii inapoi

Prin prisma faptului că produsele comercializate de societatea Pick Up SRL îndeplinesc toate standardele calitative europene aflate în vigoare (Certificate TUV, Omologări UE, Certificări RAR etc.) ne bucurăm să vă informăm că a fost posibilă adoptarea politicii de "30 ZILE DREPT DE RETUR" - noi fiind prima firmă care activează în acest domeniu și care introduce acest tip de serviciu.

Pentru a putea beneficia de acest serviciu, e nevoie să ne anunțați cel târziu în a 30-a zi calendaristică după data emiterii facturii, și să aveți formularul de retur completat cu toate datele solicitate în acesta - vă rugăm solicitați acest formular de la departamentul vânzări. De asemenea produsul(ele) trebuie să fie în stare perfectă, cât și ambalaj nedeteriorat (nu se consideră ambalaj deteriorat, ambalajele desfăcute corespunzător și reambalate în starea inițială).

În cazul în care produsul returnat prezintă ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea acestuia, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.În cazul în care se tot repetă aceste retururi, le vom considera abuzive și ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea acestora.

De asemenea, toate cheltuielile de retur aferente (costuri de transport etc.) sunt suportate în întregime de către Cumpărător.                                                                          

 

Formularul de comandă semnat și ștampilat de către Cumpărător și SC Pick Up SRL echivalează cu contract de vânzare - cumpărare valabil încheiat între părți. Drepturile de garanție pot fi validate cu ajutorul cartelei de garanție.

Fișa de garanție *

Certificat de garantie

1) Se completează cu numele Cumpărătorului sau a utilizatorului
2) Se completează cu tipul și anul fabricației mașinii
3) Se completează cu produsul(ele) cumpărat(e) (dacă sunt mai multe produse, se trece fiecare produs pe rând separat)
4) Se completează cu data achiziționării produsului (montării)
5) Se completează cu numele service-lui care a efectuat montarea + semnătura ștampila
6) Se completează dacă în timpul montării au fost observate nereguli de către personalul de service

*o copie a fișei de garanție completată se trimite la nr. de fax: 0265-210-564 imediat după montarea produsului pe autovehicul.

Despre noi

Pick Up SRL a luat nastere cu doar 2 angajati in anul 2004 din pasiune pentru utilitarele pick-up, vehiculele 4x4 si off-road. De la bun inceput ne-am facut remarcati in cadrul reprezentantelor auto care aveau in gama asemenea utilitare si cu care am inceput o colaborare care inca dureaza si in ziua de azi.
×