CONTACT

EMAIL
info@pick-up.ro

TELEFON
+40-(0)-743-296-296
+40-(0)-752-417-417
+40-(0)-756-087-089

ADRESA
Str Principala (E60)
nr. 397/H/6,
Corunca 547367
jud. Mureș

Click pentru detalii

Garantii/Beneficii

Callback

Garanția Callback:

Ai nevoie de informații legate de produsele sau serviciile noastre? Trimite-ne un SMS cu numărul tău la 0743 296 296 și te sunăm în cel mai scurt timp. Telefonic te putem ajuta cu informații despre produse, serviciile noastre, garanțiile noastre, chiar dacă ai rețineri în achiziționarea produselor de la noi. În plus, ca să îți dovedim acest lucru, am creat și o garanție: dacă nu revenim cu un telefon* in 23 de minute de la primirea mesajului tău, în caz de achiziționarea oricărui produs, primești 5% discount!

*Atenție: timpul limită este valabil pentru o convorbire telefonică și nu trimiterea ofertei prin mail!

** Valabil doar în zilele de lucru în timpul programului: L-J: 7-18.00, V: 7- 16.45


Garantia asistentei

Garantia asistenței:

Sunteți prima dată pe site? Doriți informații legate de accesorii/ servicii, aveți nevoie de sfaturi utile referitoare la folosirea lor? Ați cumpărat un accesoriu și nu sunteți sigur de modul de montare? Indiferent de problema întâmpinată, echipa pick-up.ro vă stă la dispoziție în fiecare zi a săptămânii între orele 07-22. În afara acestor ore vă rugăm lăsați un mesaj pe site-ul nostru ori pe unul dintre numerele de telefon și vom reveni la Dvs. în cel mai scurt timp posibil.


 

Garantia livrarii produselor la timp

Garanția livrării produselor la timp:

Firma noastră garantează livrarea accesoriilor comandate la termenele prestabilite de către client și echipa de vânzări a societății. În cazul accesoriilor nelivrate la timp, indiferent de cauză, Pick-Up.ro acordă despăgubiri de întârziere, eventuale neplăceri cauzate, în cuantum de 1%/zi din valoarea accesoriilor nelivrate la timp. Cuantumul despăgubirii nu poate depăși valoarea accesoriilor în cauză. Dacă întârzierea depășește 30 de zile lucrătoare comanda se livrează GRATUIT iar contravaloarea va fi rambursată clientului în totalitate în termen de maxim 5 zile lucrătoare sau se poate utiliza la următoarea comandă la alegere.


 

Garantia alternativei

Garanția alternativei:

În cazul comenzii unui hardtop/ închideri de benă (hardcover/ fullbox), indisponibile pe stoc, vă punem la dispoziție o variantă provizorie de protecție a bunurilor transportate, până la onorarea comenzii. Condiția acestei garanții este ca accesoriul comandat să fie achitat integral în avans, iar cel provizoriu să fie montat/ demontat în service-ul pick-up.ro situat în Târgu Mureș. Distrugerea în totalitate sau parțială a accesoriului provizoriu atrage după sine plata despăgubirii la valoarea de piață.


 

Garantia compatibilitatii

Garanția compatibilității:

Pick-Up.ro vă garantează că produsul expediat/ comandat, este compatibil cu datele mașinii furnizate de către Dvs., care sunt consemnate și luate la cunoștință prin intermediul formularului de comandă. În cazul în care produsul nu este compatibil, societatea noastră își ia angajamentul ca pentru fiecare zi de întârziere de la data trimiterii produsului greșit, primiți 1% din valoarea produsului achiziționat ca și discount la o comandă viitoare, urmând ca în cazul întârzierilor mai mari de 30 de zile, să primiți produsul în mod GRATUIT (rambursarea integrală a sumei plătite). În caz de comandă a mai multor produse, despăgubirea se acordă în mod expres doar din valoarea produsului/ produselor care nu sunt compatibile.


 

Satisfactiei

Garanția satisfacției:

Compania Pick-Up.ro s-a străduit de-a lungul a celor peste 15 ani de activitate să selecteze și să distribuie DOAR produse de calitate superioară. Drept urmare, Pick-Up.ro își ia angajamentul în fața clientului, că în cazul nemulțumirii față de produsul achiziționat sau de serviciile prestate în service-ul nostru situat în Târgu Mureș, aveți posibilitatea de a returna produsul și de a reclama montajul efectuat în termen de 30 zile calendaristice, iar ulterior să vă primiți banii înapoi (în termen de max. 7 zile calendaristice), dacă nu, să schimbați produsul cu un altul nou.


 

Importator Direct

Importator direct:

Societatea noastră s-a axat în special pe calitate și automat am încercat să căutăm producătorii de închideri de benă, hardtop, capitonaje, troliuri, reflectoare pentru [model] care să garanteze această exigență și să stabilim o legătură directă astfel încât orice problemă apărută să poate fi rezolvată cât mai repede și împreună cu producătorul.


 

Piese de schimb

Piese de schimb:

Pentru mărcile și produsele comercializate de Pick-Up.ro (capitonaj benă, închidere bena, hardtop, troliu, reflectoare, accesorii de inox pentru [model]) nu trebuie să vă faceți griji în privința garanției sau pentru perioada de post garanție, deoarece asigurăm piese de schimb atât din stoc în termen de 24 de ore, cât și la comandă, fiind importate direct de la producător.


 

Suport Tehnic

Suport tehnic:

Toate produsele pentru [model] vin cu instrucțiuni de montaj/ instalare, dar în caz că întâmpinați dificultăți, colegii noștri de la departamentul tehnic vă stau la dispoziție și vă ajută în rezolvarea tuturor problemelor apărute. Dacă totuși problemele persista, vă stăm la dispoziție cu service-ul nostru autorizat RAR din Târgu Mureș. În cazul în care montajul nu a fost efectuat corespunzător, firma noastră nu asigură cheltuielile de remediere/ de deplasare, DAR în cazul în care produsul se dovedește a avea defecțiuni, ne asumăm costurile de remediere la service-ul nostru cât și costurile deplasării în Târgu Mureș.


 

Gama variata

Produse omologate TUV, CE, RAR:

Potrivit reglementărilor aflate în vigoare, produsele pot fi montate exclusiv și numai în cazul în care acestea vin însoțite de certificări de omologare RAR și internaționale (TUV sau CE). Și nu în ultimul rând că acestea să fie montate într-un service autorizat RAR. (hardtop, închidere de bena, troliu, bullbar etc. pentru [model]).


 

Promotii lunare

Promoții lunare:

De-a lungul timpului am încercat mereu să venim în întâmpinarea nevoilor clienților și totodată să creăm un mod de mulțumire pentru faptul că au ales serviciile și produsele noastre pentru [model]. De aici rezultă o serie de promoții lunare/ săptămânale oferind o serie de avantaje clienților/ partenerilor noștri.


 

Suport

Suport online:

Uneori deciziile sunt mai greu de luat sau uneori există dubii cu privire la compatibilitatea produsului cu mașina Dvs., dar pentru asta va stăm la dispoziție atât pe email cât și la telefon sau online – live chat pe pagina web www.pick-up.ro pentru a facilita alegerea Dvs.


 

Ramburs

Ramburs preț 30 de zile:

Dacă în termen de 30 zile de la data facturării vă răzgândiți sau realizați că produsul achiziționat nu corespunde nevoilor Dvs., atunci puteți returna produsul și îl puteți schimba cu un altul sau puteți cere banii înapoi. Banii vor fi transferați în termen de 30 zile în contul bancar transmis de Dvs., iar cheltuielile de transport privind cheltuielile de retur al produsului comandat inițial cad în sarcina clientului.

 

Deschidere colet

Deschidere colet la livrare:

Pentru a oferi o mai mare încredere și satisfacție clienților noștri, toate coletele expediate prin curierat indiferent de mărimea/ greutatea lor (gen: hardtop-uri, închidere de benă sau capitonaj de benă) pot fi deschise înainte de achitarea acestora, iar în cazul constatării unor daune/ neconcordanțe puteți alege între a returna produsul și schimba cu un altul sau de a returna banii în termen de 30 zile. De asemenea în acest caz beneficiați de un discount adițional de 2% din următoarea comandă.

Română