Salut,
Dacă ai cumpărat un accesoriu de la noi de pe site și urmează să ne vizitezi, cu siguranță aceste informații îți vor fi de folos.
După încheierea procesului de vânzare, colegii noștri vor stabili de comun acord cu tine ora la care trebuie să te prezinți la noi la sediu (Suntem pe Strada Principală 397/H/6, Corunca 547367, Mureș -dar probabil știi asta deja). Aici vei fi întâmpinat de către colegul nostru de la service care va efectua inspecția vizuală a mașinii. Cu alte cuvinte, este atent dacă pick up-ul prezintă zgârieturi, lovituri sau alte probleme și apoi va face un proces verbal de predare-primire. Pentru a te asigura că mașina ta rămâne pe mâini bune, ea va fi echipată cu protecții de plastic înainte de a începe procesul de modificare propriu zis.
După predarea vehiculului și înainte de montare se va face procesul de consiliere, iar din acest moment îți poți lua pauza bine meritată. Având în vedere contextul pandemiei COVID-19, așteptarea în interiorul sediului este strict INTERZISĂ. Știm că nici vremea nu ține cu noi în această perioadă, așa că te invităm să petreci cele câteva ore libere la mall. Este la doar 3 minute, și de transport ne ocupăm noi. Mai mult, dacă vrei să bei o cafea sau un ceai, acestea sunt din partea casei .
Știm că vei sta cu gândul la mașină în tot acest timp, așa că îți vom lăsa un număr de telefon unde ne poți contacta în cazul în care dorești informații suplimentare, sau ai nelămuriri cu privire la procesele de instalare ale accesoriilor. Îți putem trimite și poze în timp real pe whatsapp, ca sa fii la curent cu tot ce întâmplă.
În funcție de modificările necesare, timpul de montare poate varia de la 2-3 ore (pentru montarea unui hardtop sau închidere de benă, de exemplu) și până la o zi întreagă. Proiectele speciale pot dura mai mult de o zi, dar astea sunt cazuri excepționale. Colegii noștri te vor informa încă de la început cu privire la timpul de așteptare, așa că vei ști cum să te organizezi.
După ce mașina este gata pregătită, te așteptăm să îi admiri noul look. Ți se va face un instructaj pentru a înțelege perfect cum funcționează noile accesorii, dar și care sunt modalitățile de întreținere ale acestora. În plus, te așteaptă o surpriză din partea noastră: în fiecare lună te surprindem cu un cadou pentru pick up-ul tău.
Pentru anumite produse cum ar fi cârligele de remorcare, se va folosi un tester pentru a ne asigura că totul funcționează în parametri normali.
Nu uita să ai la tine cartea de identitate și talonul mașinii! Avem nevoie de ele pentru a ne ocupa de certificările RAR, TUV, CE etc., astfel încât tu să poți pleca cu mașina fără nici o grijă.
Odată terminat procesul de semnare a actelor, vei semna și un acord GDPR prin care ne putem mândri și noi cu ”noul” pick up (cu nr. de inmatriculare acoperit) pe rețelele noastre de socializare. Nu uita să ne dai un follow Facebook.com/PickUp.ro
Comentarii
Adaugă comentariu nou