CONTACT

EMAIL
info@pick-up.ro

TELEFON
+40-(0)-743-296-296
+40-(0)-752-417-417
+40-(0)-756-087-089

ADRESA
Str Principala (E60)
nr. 397/H/6,
Corunca 547367
jud. Mureș

Click pentru detalii

Motive pentru a opta pentru un bullbar

In primul rand, ce este bullbar -ul?
Un bullbar defapt este o bara frontala de protectie, care poate fi fabricat din mai multe materiale.
Cel mai raspandit si mai cunoscut bullbar este cel din inox. Pana nu de mult erau disponibile mai multe modele ca si design, cum ar fi: inaltate pana la capota, inaltate pana la capota si impreuna cu aparator faruri, modele inaltate pana la nivelul barei de protectie, cu aparator carter, etc. Spunem ca pana nu de mult, deoarece mai nou aceste modele foarte inaltate si "impodobite" cu aparatori carter sau faruri nu au omologari si implicit sunt ilegale pe strazile publice din Romania si automat Uniunea Europeana.
Deasemeni un material din care se produc bullbaruri sunt cele fabricate din poliuretan, care modele au aparut mai intens pe piata datorita legilor cu privire la protectia pietonilor, insa cererea pentru acestea este destul de mica.
Nu in ultimul rand, sunt bullbarurile fabricate din otel , sau bullbar Off Road cum probabil ne este mai cunoscut, insa aceste modele cum am precizat si in postarea anterioara de pe blog, sunt destinate exclusiv uzului Off-Road, asadar nu sunt omologate!
De ce aleg clientii sa achizitioneze un bullbar:

  • Primul dintre motive pentru care am putea alege un bullbar este cel de design / estetic. Acesta imbunatateste semnificativ aspectul masinii mai ales daca sunt achizitionate "la set", impreuna cu niste praguri laterale si rollbar tot din inox. Astfel masina va fi echipata cu un nou "pachet inox" de bun gust.
  • Un alt motiv pentru a opta pentru un bullbar, ar fi cel de protectie. Intradevar, acestea omologate UE si fabricate din inox nu ofera o protectie sporita in caz de un impact frontal (Doamne si fereste de asa ceva) dar acestea sunt utile in parcari si la alte manevre la viteze mici.
  • Unul din cele mai comune motive pentru care clientii aleg sa monteze un bullbar, este pentru cel al montarii si unui set de reflectoare. Arata foarte bine, elegant si din nou, imbunatateste aspectul masinii si ii sporeste si capacitatea de iluminare pe timp de noapte. Mai jos puteti gasi cateva poze cu modele de bullbar omologate UE montate impreuna cu reflectoare clasice cat si cu tehnologie LED disponibile pentru majoritatea utilitarelor pick-up cat si pentru SUV-uri:

ATENTIE!
Pe piata exista multe bullbar-uri care au doar chrom peste partea metalica, iar la acestea in cazul unor zgarieturi, in timp partea chromata se va despica si va aparea rugina, si cred ca aici sunteti de acord si Dvs., ca nimic nu arata mai urat decat o masina de marca care are un accesoriu plin cu pete de rugina! Asadar mare atentie in momentul achizitiei! Produsele fabricate din inox in proportie de 100%, chiar si in cazul unor zgarieturi, NU au voie sa rugineasca iar la un polish se pot corecta acestea!

Daca aveti intrebari sau nelamuriri in ceea ce priveste bullbar-ul sau achizitionarea unui asemenea produs, echipa Pick-Up.ro va sta la dispozitie.

Va multumim!

Comentarii

omologare bullbar

buna ziua
pana la urma nu am inteles daca e ncesar sa fie omolagate rar sau nu.
am achizitionat un bullbar cu doua proiectoare de ocazie si nu stiu daca sa l montez sau nu

Re: omologare bullbar

Buna ziua. Multumim pentru mesaj.
Pe scurt, da, e necesara o omologare/certificare a acestor bullbaruri, fie o omologare CE sau TUV. De cand a intrat in vigoare legea cu privire la protectia pietonilor, sunt foarte stricti cu privire la orice accesoriu de metal instalat pe "botul" masinii. Acuma depinde ce marca/model si de unde a fost achizitionat bullbarul Dvs. In mod normal ar trebui sa existe o stantare sau un o gravura pe bullbar cu un numar de omologare. De asemenea reflectoarele nu trebuie sa fie mai puternice de 55W ca sa fie road - legal.

Pagini

  • Afisare pagina 1 din 5 pagini

Adaugă comentariu nou

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.