CONTACT

EMAIL
info@pick-up.ro

TELEFON
+40-(0)-743-296-296
+40-(0)-752-417-417
+40-(0)-756-087-089

ADRESA
Str Principala (E60)
nr. 397/H/6,
Corunca 547367
jud. Mureș

Click pentru detalii

La ce se foloseste un hardtop

Hardtopul, este o suprastructura cunoscuta si sub denumirea de cabina. Acestea se monteaza pe masinile cu bena (pick-up). In articolul urmator va aducem la cunostina ce trebuie sa stiti in cazul achizitiei unui hardtop, care sunt atuurile, dezavantajele si la ce trebuie sa fiti atenti.

 

Ce model de hardtop sa ne alegem?

 

In general sunt disponibile urmatoarele variante: hardtop fara geamuri, cu geamuri laterale- fixe, culisante-, cu usi laterale care se deschid in sus si hardtop suprainaltate.

Asadar in functie de domeniul de activitate al Dvs. aveti posibiliatea de a alege cea mai buna solutie care se preteaza cel mai bine activitatii Dvs.

Exemple:

In caz ca aveti o activitate care necesita un hardtop pentru un mediu dur (ex constructii, exploatari forestiere, etc), atunci varianta fara geam este solutia ideala, tocmai pentru a prevenii o eventuala dauna – spargerea geamurilor hardtopului.

Hardtop GWE

In cazul in care folositi  cabina des/chiar zilnic de mai multe ori pentru scoaterea echipamentului de lucru atunci recomandarea noastra este o varianta cu usi laterale care se deschida in sus si permit manevrarea incarcaturii cu usurinta si din lateral, fara sa fim nevoiti sa ne urcam mai tot timpul in bena dupa echipamentul care a alunecat pana in capatul benei pe timpul deplasarii.

Hardtop CME-W

Bineinteles in cazul in care aveti un patruped si obisnuiti sa il transportati in bena masinii solutia oferita ar fi o suprastructura cu geamuri laterale culisante, care permite aerisirea benei, totodata oferind o siguranta patrupedului.

Hardtop GSE

La ce trebuie sa fim atenti cand achizitionam un hardtop?

 

Dupa cum bine stiti pe piata exista intotdeauna produse cu o calitate superioara si inferioara! Asadar la ce trebuie sa fim atenti cand ne luam o cabina? La o suprastructura de calitate superioara, veti putea observa un sistem de evacuarea a apei, ca acesta sa nu va intre in cabina. Totodata o sa regasi aceste hardtopuri  dotate cu sistem de prindere, lumina interioara ambientala, tapiterie interioara, bari transversale si inchidere centralizata mai nou. Cele cu calitatea inferioara nu va ofera toate aceste dotari laolalta, nu mai vorbind de fiabilitatea in timp a produsului, sistemele de inchidere, telescoapele, clanta sunt cele mai afectate in general si sunt elementele care din punct de vedere calitativ fac diferenta.

Totodata atentie la certificate care sunt foarte importante in Romania mai ales certificatul R.A.R, pe langa certificatul C.E si TUV. Conform legii toate produsele montate pe masini care nu sunt echipari de fabrica necesita sa fie omologate RAR, ca urmare si hardtopul. Asadar necesita sa fim atenti sa ne achizitionam un hardtop omologat RAR, si nu in ultimul rand sa ne adresam unui service autorizat RAR pentru a monta suprastructuri (carosier), intrucat dupa finalizarea montarii produsului este necesar conform legii sa ne deplasam la orice sediu RAR de pe teriotoriul tarii si sa “ reomologam” masina impreuna cu suprastructura / hardtopul de pe ea. NU vom reusi inscrierea in cartea masinii a hardtopului doar in cazul in care facem dovada ca produsul s-a montat de un carosier autorizat (se emite un act de catre service – “Certificat de comformitate”).

Succes la cumparaturi!

Tags: 

Comentarii

Adaugă comentariu nou

Plain text

  • Etichetele HTML nu sunt permise.
  • Liniile şi paragrafele sunt rupte automat.